Nog 1 nachtjee - Reisverslag uit Vught, Nederland van Ashley Vogel - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtjee - Reisverslag uit Vught, Nederland van Ashley Vogel - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtjee

Blijf op de hoogte en volg Ashley

16 Januari 2014 | Nederland, Vught

Hallo allemaal,
Morgen is het dan eindelijk zover, na lang wachten en spanning kan ik morgen eindelijk vertrekken. Mijn koffers zijn ingepakt, handbagage staat klaar en reispapieren zijn in orde dus ik kan vertrekken. Ik vlieg morgen om 11.35 vanuit Schiphol rechtstreeks naar Wilemstad in Curaçao. Daar wordt ik opgehaald door iemand van wereld stage. Hoe het dan verder gaat echt nog geen idee, dat laat ik jullie zo snel mogelijk weten. Als ik aangekomen ben zal ik mijn ouders en vriend een sms sturen en zodra ik internet heb zet ik het op facebook, dus als jullie je afvragen of ik geland ben vraag het aan hun!

Nou lieve vrienden en familie en kennissen ik ga jullie missen, maar ik hou jullie op de hoogte en jullie mij hopelijk ook over alle roddels en het weer en de leuke dingen hier!

Dikke kussen en knuffels,
Ashley

  • 16 Januari 2014 - 17:31

    Gonny Vogel:

    Ja morgen is het dn zo ver!

  • 16 Januari 2014 - 17:32

    Amanda Schepers:

    He he ashley,
    heel veel plezier daar! Geniet ervan en tot snel!
    Xxx de overbuurtjes

  • 16 Januari 2014 - 18:36

    Ilona:

    Lieve Ash!!

    Een hele goeie reis!! Geniet ervan en we houden zeker contact

    xxxx Ilona

  • 16 Januari 2014 - 19:12

    Kaylee:

    Heeeeeeel veel plezier en een goede reis ash!!!!
    Liefs xxxxxxxx

  • 16 Januari 2014 - 23:41

    Marja:

    Eindelijk is het dan zover! Ik wens je een hele goeie reis, en ga nu eindelijk maar eens lekker genieten. Ik ga zeker je reisverslagen lezen. xxx

  • 18 Januari 2014 - 16:11

    Gonny Vogel:

    Nou dit is dus je eerste dag in curacao geniet ervan xxx mama

  • 19 Januari 2014 - 23:19

    Pepijn:

    heel veel plezier schat ik kom je opzoeken ga je echt missen !!!

    xxxxx

    pepijn

  • 23 Januari 2014 - 18:00

    Tonny:

    Alles goed daar, zeker heel goed weer, hier is het knudde. Dus vooral genieten.xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vught

Ashley

Actief sinds 18 Nov. 2013
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 4861

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 14 Juni 2014

Stage Curaçao

Landen bezocht: