eindelijk wifi - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ashley Vogel - WaarBenJij.nu eindelijk wifi - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ashley Vogel - WaarBenJij.nu

eindelijk wifi

Blijf op de hoogte en volg Ashley

21 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia,

eindelijk weer een verslag. Nou na 9 uur en 45 minuten vliegen zijn we aangekomen op Hato (het vliegveld). We konden eerder vertrekken dus kwamen ook eerder aan dan we verwachten, super fijn dus want meer tijd om dingen te regelen! We werden met een taxi naar ons huis gebracht waar vervolgens iemand op ons stond te wachten met de kamersleutels. Mijn kamer is eigenlijk best wel groot echt super fijn! Voor de rest hebben we een gezamenlijke keuken waar je kunt koken. Helaas hebben we nog geen pannen, maar die gaan we vrijdag kopen! We zijn die avond met nog 2 andere meiden lekker gaan uiteten!

Zaterdag hebben we eigenlijk heeel veel gelopen (pfff) we hebben veel ontdekt en gezien. 's avonds hebben we gezellig noodles gegeten gekookt in een mini koekenpan, wat al een heel avontuur op zich was haha! Verder hebben we afgewassen met een tissue en afwasmiddel omdat we nog geen afwasborstel hadden.(filmpje volgt) We hebben wel bestek gekocht waar we mee konden eten! Zondag hebben we even een lekkere rustdag gehad en lekker naar het strand geweest (waar het best koud was door de harde wind en de vele bewolking) . Ook werd ik overspoeld door een vloedgolf en Nicky maar lachen, maja Karma is een bitch he en ook Nicky werd overspoeld door een vloedgolf

Maandag ben ik voor het eerste op mijn stageplek geweest voor een kennismaking. Het zag er echt super leuk en schattig uit. De leidsters waren ook super aardig en ik heb echt zin om te beginnen maandag. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar hoe ze daar werken en of het uit te houden is met de hitte (want zonder wind is het echt heel warm!!) Verder zijn we maandag opzoek gegaan naar WIfI wat echt een hele opgave was. Het was tot nu toe het grootste avontuur wat we hadden! We moesten met een busje richting het vliegveld en vanaf daar moesten we het zoeken. Na veel lopen en heel veel gevraagd te hebben, hebben we het uiteindelijk gevonden! Super blij dus. Vandaag heb ik eigenlijk een chill dagje gehad, want Nicky moest bij haar stage kennismaken en ik ben lekker thuis gebleven. Wel zijn we naar de Albert Heijn geweest om lekker veel drinken en lekkere dingen te halen (want die mis ik wel een beetje) In de lokale supermarkt hebben ze ander drinken dan we gewend zijn en ik vind het ook niet zo heel lekker helaas. Ook heb ik gelukkig een wereldstekker gevonden waar mijn laptop oplader inpast helemaal super dus! Vanavond gaan we lekker broodjes knakworst eten en terrassen! Ik spreek jullie snel!

Veel kusjes en knuffels.

Ashley

  • 22 Januari 2014 - 13:02

    Ilona:

    Schat!! Blij dat het zo goed gaat! En ben blij dat we gisteren even geskyped hadden. Heeel fijn weekend alvast en geniet lekker op het strand

    xxxx ilona

  • 22 Januari 2014 - 13:36

    Gonny Vogel:

    nou de eerste paar dagen zitten er op nog heel veeeel plezier daar en genieten he!!

  • 22 Januari 2014 - 13:58

    Janneke M:

    Ah leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat! Hopelijk wordt het allemaal alleen maar beter,
    have fun chick!
    loveyou xxxxxxxx

  • 22 Januari 2014 - 15:38

    Champie:

    Ah leuk Ash! Ik zag het allemaal helemaal voor me tijdens het lezen haha, klunsje.
    Ik mis je wel nu al. Liep vandaag op Schiphol en dacht weer terug aan vrijdag haha (maar heb wel de schoenen gekocht die ik vrijdag had gezien, jeeeh).
    Ik verheug me op een nieuw reisverslag van je! Ik ben groot fan.

    Liefssss Champ

  • 23 Januari 2014 - 01:14

    Ashley Vogel:

    Ahhh wat lief van jullie allemaal hihi! Weetje wat wel balen is we wouden lekker aardappeltjes met hamburgers gaan bakken is onze kookplaat stuk... Dus nu maar uiteten helaas (stiekem ook wel lekker haha) lovejuliiee en leuk dat jullie me volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Ashley

Actief sinds 18 Nov. 2013
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 4870

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 14 Juni 2014

Stage Curaçao

Landen bezocht: